Nekad Morfin | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morfin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Morfin

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till chef hos gunillas bilfirma.

Vad heter du IRL? Mattis

Hur gammal är du? Irl är jag 15 år gammal och ingame är jag 30.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har cirka 800 timmar på Fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Just jag vill bli chef på Gunillas Bilfirma för att kunna utveckla rp:n på servern inom bilförsäljning osv. Jag har varit bilförsäljare på andra servrar innan och jag märkt att jag passar väldigt bra in som det. Jag är väldigt kunnig inom bilar osv. Inte bara inom bilmärken utan allt som har med en bil att göra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bilförsäljare på andra servrar. Jag var biträdande chef på några osv. Jag är väldigt bra på att sälja och hålla koll på saker och vara aktiv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Abdi Fitah och har som mål i livet att ha fina bilar och ha ett nice liv. Men han vill hjälpa staden lika mycket som den hjälp honom. Han är laglig och skulle aldrig göra ngt dumt med mening.

Hur ofta kommer du vara inne? Några timmar om dagen för det mesta. Nu är det sommarlov så jag kommer kunna vara inne oftare. Nu på sommarlovet ksk 5 timmar om dagen eller mer! och ungefär samma senare också.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag kommer fortsätta spela på servern även om jag inte blir chef för det är en underbar server. Men det hade varit ett plus för mig om jag hade fått jobbet såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, Jag spelar inte på någon annan server alls för tillfället. Spelar inte ens något annat spel.

Har du läst våra Regler? Jag har läst alla regler mer än en gång för att hålla koll så jag inte gör fel utan att veta.

Nekad eftersom vi redan har en Bilfirma chef vid gunillas.

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka