Accepterad Morfargob | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088682862/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? SnällaOve#1065

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Olofsson han är 22 år och han har haft en svår uppväxt med knark och dödsfall. Allt började med att min mamma fick bröstcancer och dog och då började pappa må så dåligt så att han började med att knarka och dricka så jag fick bo på barnhem. På barnhemmet såg alla som jobbade där ner på mig och det som kunde göra mig glad på fritiden var att spela hockey och vara med vänner. Just nu drömmer per om att få jobba på nån bilfirma eller för sjukvården för att han gillar att hjälpa till.
Just nu så har jag ingen aning vars min pappa är och jag är väldigt orolig för han.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag joinade serven för skojs skull först men fastnade för det var så roligt och intressant med alla möjliga olika RP scenarion man hamnade i. Jag vill att jag och folk runt mig ska få en sån bra RP upplevelse som går. Att vara vänlig mot folk som behöver hjälp är inget problem alls för mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att den här servern är bra och seriös . Denhär är också att denna servern är en av dom bästa svenska serverna och den verkar väldigt seriös men ändå rolig att spela på.

Hur hittade du Unive? jag har haft vänner som spelade på unive och sa att det var en bra server så jag hoppade på

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta nya vänner att ha roligt med, och såklart uppfylla drömmen om att ha dem bilarna jag alltid velat ha. Att skapa roliga och unika RP scenarion man kommer ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på RSM free roam #1 för att prova bilar som jag kan vara sugen på att köpa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka