Nekad Morfargob | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088682862/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? EnmarksAB#1065

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2000

Berätta om din karaktär. jag är 20 år och min dröm är ju att bli polis och det pluggar jag till nu och jag har drömt om det sen jag var liten. Jag kan ta det lugnt i allvarliga situationer för att inte alla ska bli stressade. Jag är alltid glad och glädjespridande. På fritiden spelar jag hockey och pluggar

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har ett riktigt bra driv och jag vill jobba hela tiden för att göra servern bra. Att bara glida omkring är inte roligt utan att åka och göra jobb är roligare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den server med mest perssoner inne och man kommer ha mest jobb att göra på den. Och så är det en riktigt bra server

Hur hittade du Unive? Jag hittade det via en kompis som länkade eran discord til mig och sen provade jag servern och den var bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att prova leva som polis i verkligheten för att se om det är värt att plugga vidare på linjen till polisen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka