Nekad Morfargob | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Enmark

Vad är ditt discord namn? morfargob#1065

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Olofsson och är 25 år gammal. Nästan allt han håller på med på fritiden är bilar, han är en väldigt bra affärsman och gör aldrig byten/affärer utan att gå minus. Han bor i en lägenhet ensam och har en mamma som bor långt borta, så han har nästan ingen kontakt med sin familj. Han har haft ändå haft en bra uppväxt men hans pappa har inte funnits i bilden.

Han har tidigare i livet varit kriminell men det livet har han slutat med nu. Han är taggad på att ta livet till nästa steg och börja jobba igen, helst med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit med på denna server ett tag men har tagit en paus nu ett tag men kände mig sugen på att göra en comeback så jag kan nog bidra med bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att jag ska vinna och ha kul i ett scenario utan man ska spela för att bidra med bra rp och som att det vore verklighet. Tex om någon skulle rikta pistol mot mig eller om en polis skulle stanna mig ska inte jag bara dra därifrån för att det skulle påvärka mig positivt utan man ska göra det som att det var ett verkligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. rdm= dödar nån utan anledning vdm=använder sin bil som ett vapen powergaming= inte rpar på skador fear rp/fail rp= tex om man har en pistol mot huvudet kan man inte börja slå dom eller köra iväg suntförnuft= tänk logisgt, skulle jag gjort dette i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag började spela på unive 2021 och har spelat upp och då och då sen dess

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla ALLTING!
När det kommer till din karaktärsbeskrivning så vill vi se: Namn, Efternamn, Ålder, Bakgrund, Känslor, Intressen, Framtidsplaner!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka