Dubbelpost Morfargob | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/charlie12312345613364

Ditt Hex-ID: 110000136d194c7

Vad är din discord tagg? charIie#0943

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: VDM ~Wagner. Återstår: 9 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att Wagner valde att banna mig var för att det var dsync. Så för han så körde jag rakt in i han men på min skärm så körde jag på sidan och han ramlade med bilen alltså en bugg. Då man aldrig skulle flyga med bilen irl ifall nån kör förbi en. Tycker det är extremt hård ban för dsync, jag väljer att skriva det i chatten då jag inte vill få något onödigt problem men det spelade ingen roll ifall det var dsync eller inte jag fick ban lika snabbt ändå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker på motorvägen, vi närmar oss några poliser jag är tvungen att bromsa hårt för att inte köra på dem då dom står mitt i vägen på en motorväg. Jag försöker köra förbi polisen men han låt mig inte så jag svänger vänster och då åkte han med bilen (Dsync). Jag nuddar han inget för mig men för honom så var det tydligen vdm, där efter så väljer han att gå in i noclip och noclipa in i våran bil tills den går sönder. Där efter när bilen e helt paj så skriver han i OOC chaten hoppa ut ur bilen där efter får jag en ban där det står VDM 10 dagar. Det var de som hände innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta ser jag inte som vdm han springer in i sidan på bilen jag väljer att fortsätta köra och då flyger han med. Det är därför jag skulle säga att denna ban är felaktig. Absolut att han flyger med bilen men det är inget jag kan styra över. Hoppas ni kan förstå att det inte var meningen att köra på han skulle jag kunnat sätt i framtiden så hade jag ju inte åk på sidan men gjort är gjort. Mvh Charlie!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har väl fått någon enstaka ban förut för powergaming samt en för metagaming när jag hade glömt att stänga av micken. Jag har tagit väldigt bra lärdom av dessa bans för efter varje ban får man sig en tankeställare samt så blir man klok av att veta vad för misstag man gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna och prata med dem men det hade jag inte tid med för att jag skulle fara och hjälpa några kompisar som var i ett viktigt scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka