Nekad Morfargob | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088682862/

Ditt Hex-ID: 11000014342476e

Vad är din discord tagg? Morfargob #1065

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 20 dagar!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM, Power Gaming, Sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han bannade mig för att jag och min kompis krockade i varandra inne på ekonomen medans det var stängt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var inne på ekonomen för att vi behöde fixa bilen och när vi kommer in så var ingen där så vi började krocka in i varandra för att det roligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban men jag kan tycka det är lite länge med 20 dagars ban när man har lite roligt med sin kompis själv i en lokal.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban så blev jag bannad för att jag råkade slå min kompis när jag skulle hoppa in i den så jag har egentligen inte gjort något tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja nu i efter hand ångrar jag att jag gjort allt efter som att jag vill spela på servern. Det är lätt den bästa servern jag spelat på. Men jag skulle ha haft mer konsekvens tänk

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska tänka efter vad man ska göra för jag vet att jag kommer ångra att jag är bannad sen

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Hej,
jag har valt att neka din ban överklagan då det är grova regelbrott du begått, samt att du erkänner till de.
Du är mer än välkommen att skriva en ny ban överklagan om 24/h.
/Mvh Grakke

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka