Accepterad Morfargob | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088682862/

Ditt Hex-ID: 11000014342476e

Vad är din discord tagg? Morfargob #1065

Vem var det som bannade dig? Tuggummi

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft, drar upp basebollträ framför polisen på piren. ~Tuggummi. Återstår: 4 dagar 6 timmar 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att jag tog upp ett basebollträ framför polisen och det är inget man gör i verkliga livet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad stod jag vid mina bilar som jag skulle sälja och tog det lungt. Efter ett tag när jag stått där så kom det 2 stora och en liten polisbil och hade sirenerna på. Jag sprang fort dit för att se vad som hänt. När jag stod framför en av pliserna skulle jag dricka för att jag hade nästa ingen hälsa kvar eller törts eller vad man vill kalla det så jag tryckte på 4 och råkade då ta upp basebollträ. Alltså trodde jag att jag hade dricka på 4 men det var istället ett basebollträ som jag fick köpa av en kille för 100 000kr.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för man ska aldrig ha något som kan vara riskabelt i sin "ryggsäck". Så jag får lite skylla mig själv

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har väl fått någon enstaka ban förut för powergaming samt en för metagaming när jag hade glömt att stänga av micken. Jag har tagit väldigt bra lärdom av dessa bans för efter varje ban får man sig en tankeställare samt så blir man klok av att veta vad för misstag man gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla i min "ryggsäck" om jag hade något riskabelt där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag!
Mvh Anton!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka