Nekad Morfargob | Ban överklagan (Acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088682862/

Ditt Hex-ID: 11000014342476e

Vad är din discord tagg? Morfargob #1065

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 10 dagar!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag dödade folk som dödade min kompis och nästan mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag resterade mitt spel och när jag kom in bråkade mina polare med folk. Jag gick fram och frågade vad som föregår dom bråkade lite till sen så slog dom min polare jag gick in och slog honom sen vart det stor fight. Tillslut vart jag knockad efter jag vart knockad kom dom igen och denna gången fick jag en. Då kom resten av deras polare och slog mig. Jag och mina kompisar dog sen så var jag direkt bannad av JOJO Abraham .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill bara tilläga att 10 dagar var rätt så mycket för att jag slog folk som slog mig. Sen att ingen annan vart bannad är rätt så sjukt det var dom som började slåss och vi all slogs minsta lika mycket.
Så enligt mig var det en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så körde jag och en polare upp på ett berg för att jag en biltjuv han puttade ner oss och när vi föll skrek vi båda när vi var vd ungefär mitten höll jag på skriva en / me när jag blev tpad ur bilen och sedan bannad för powergaming på nolltid. Jag insåg att det inte är så smart att köra upp på ett berg efter en biltjuv vilket man inte heller hade gjort i verkligheten. också bannad av JOJO Abraham.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat dragit där ifrån och låta mina kompisar bli spöade, Det passar inte min karaktär. Det var förövrigt dom som började och jag skyddade mina kompisar. Sen att just jag skulle bli utpekad och bannad var rätt så skumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, det var lite dåligt att slå alla på samma gång men det var bara själv försvar. o rdm står ju för random death match och jag dödade/knockade ju inte dom utan anledning direkt och dom gjorde samma sak mot oss och dom började.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka