Nekad Morfargob | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 8 September 2005

Vad heter du på discord? Per Olofsson#1065

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:30-22:00
Tisdag: 15:30-22:00
Onsdag: 15:30-22:00
Torsdag: 15:20-22:00
Fredag: 15:20-02:00
Lördag: 10:00-02:00 till och från.
Söndag: 10:00-22:00 till och från

Hur länge har du spelat på Unive? Sen den 2 Maj 2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? som Servervakt skulle Jag rpat på som vanligt men tex Dv:at bilar som stod ut med vägen trasiga som ingen är vid för att få ner lagget och belastingen på servern. Jag skulle Revivat vid fall av tex missklick eller dsynk. Jag anser att jag skulle gjort ett bra jobb inom servern och inom att få ner belastningen på traines och mods så dem inte behöver ta lokala ärenden där jag är med så jag kan reva vid missklick tex så att de inte behövs skriva en /help eller en /report Utan att jag bara fixar de så snabbt som möjligt på plats så de inte förstör rpn totalt. Ligger en människa död pga missklick i ett scenario kan de scenariot utmärkas väldigt fel och defineras som lalligt scenario och de vill man ju helst undvika. Kommer även förbättra nyare spelares intryck av servern genom att få bort lallare osv. Och även inom de kriminella så är de ju typ de enda som kan slåss och missklickar osv. Jag brukar hänga mycket nere vid piren och där ser man hur många som lallar och slåss. detta förstör rpt väldigt mycket och jag skulle vilja få bort alla som lallar och då kommer jag kicka eller svbannar jag dem alla svbans jag skulle gjort tas vidare till en traine eller högre så får dem se vad dem tycker (tar självklart klipp på de så de blir lättare för alla.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är en aktiv spelare inom servern andledningen till att jag ansöker till servervakt istället för tex traine är att en servervakt inte tar lika mycket ansvar inom servern som en traine då servervakter kan rpa mycket och traine desto mindre. Så ja de är därför jag tror jag skulle passat bra som servervakt och gjort ett bra jobb som servervakt. Dessutom finns de en del buggar i server som tex dsynk som är i stort sätt omöjligt att undvika helt inom en fivem server. så jag skulle kunna revva vid sådanna tillfällen. Jag anser att de behövs fler servervakter inom servern oxå som dvar dumpade bilar ut med vägen tex. Så serverbelastningen blir mindre och traines jobb blir mindre. Jag vill de bästa för servern och vill att de ska vara så bra rp som möjligt och så man liksom sollar ut lallare och personer som vill rpa påriktigt (tillsammans kan vi höja rp nivån) Jag är en person som är aktiv inom discorden och kan ta ärenden som inte är med support om personer har frågor om grejer tex. Jag är alltså här för att bygga upp communityt och hjälpa andra in i servern och förstå allt med servern osv. Jag är strikt emot META gaming och halv ooc (ooc) för de blir väldigt lalligt och ta saker från discord och andvända ingame asså man får rpa sig fram till de man ska inte liksom andvända meta gaming för de de är jätte fel och jag anser att de blir stora konsekvenser samma sak med vdm rdm powergaming osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Kanske genom att solla bort personer som lallar och inte kan bete sig som inte är ute efter bra rp och sen vill jag göra unive till en bättre rp server med mindre bilar som står trasiga utmed vägen osv. Då de inte är realistiskt på något sätt. Jag är helt emot att köra över 100 i stan jag anser att man ska köra 80% lagligt i staden sen 100% lagligt runtom torget då de är många människor som rör sig runt där och speciellt väldigt många nya och dem vill jag ska få ett startkt och positivt intryck av servern dem har joinat. Sen tex ute på motorvägen tycker jag de är lite skit samma sålänge man inte krockar och powergamar. Sen skiter jag fullständigt om man kör i 450 bara man sköter sig.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är väldigt seriös rpare och jag brinner för spelet och den här servern och jag brukar alltid sätta mig och spela på denna serverför att är väldigt bra personer i den som spelar, jag kommer vara väldigt aktiv och alltid hjälpa servern så att supports inte alltid behöver vara online så att man kan skicka varningar på folk för jag kan allt i denna server och alla regler utan till och jag kommer hjälpa den här servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag är en väldigt social person som kan rp bra och har ungefär ett aktivt år på nacken! Och jag anser att jag skulle gjort ett riktigt bra jobb som de och inte gjort någon besviken på de och förbättrat rp nivån och förbättrat rp upplevelsen för alla nya och gamla. Och jag känner att jag kan ta de ansvaret och hjälp staffs osv. 99% procent finns jag tillgänglig i unives dc när jag spelar om de är något som händer så man måste komma i kontakt med mig snabbt. Jag önskar de bästa för unive och för alla nya och gamla spelare. Och jag vill kunna banna personer som gör grejer som ingår inom fail rp osv jag skulle svbannat ALLA som jag ser som skriver tex "/sme dagdrömmer" eller "/sme Sover" då de är halv ooc och de är fail rp eller de beror ju helt på ligger man hemma och har skrivit "/sme dagdrömmer" så är de ju en annan grej men är man ute på gatan i en bil så ska dem ut direkt. Inget snack om saken ooc passar inte in i fivem rpt de är nog en av dem viktigaste reglerna jag anser efter Meta gaming.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra kunskaper inom staff relaterade commands som tex /svban (ID) (Andledning) detta är en sak inom unive som står för "servervakt ban" denna varar i 60 minuter och vill man som servervakt utöka de om de är något värre så får man ta de med support/traine som de kallas nu förtiden eller högre. kan skriva upp alla commands jag kan eller ja inte alla bara andvändbara. /svban (id) (andledning) /kick (ID (andledning) /dv (radie) /dv /revive (id) de är väl dem mest andvändnbara för en servervakt. De är kanske en del fler perms som en servervakt har jag har inte riktigt koll på alla då jag inte har varit servervakt tidigare utan bara vart support och staff i andra servrar. Men jag vet inte riktigt vilka commands som ingår i "sv" men dem jag skrev är väl dem vanligaste och mest andvändbara och dem jag skulle kunna behöva andvända sen är de ju /toggleid har jag för mig men PG funkar lika bra anser jag så jag skulle andvänt mig av de endå.

Är du whitelistad på serven? Yes! de är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad i mindre fall, Fail rp felaktig ban, Streamsnipe jag gjorde inte det, Fail rp mitt spel bugga. Sen blev bannad för fear rp för inte allt för länge sen men jag tyckte de va en felaktiv ban och jag blev avbannad. Pga att de antagligen var felaktigt då jag inte fear rpa utan bara hoppade över ett stängsel när några stod och sökte igenom mina poalre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej! Bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka