Nekad Moppejacob | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Moppejacob

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/GurkisYouTube/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Liljacob#6192

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe och är 19 år gammal, intressen är att meka med moppar o hjälpa folk att trimma dom, han gillar även att åka bött volvo. sen kanske det blir en fiske tur då och då med boysen. Att meka med moppar har alltid funnits i han, redan vid ung ålder köpte man massa moppar och gjorde om dom. vid 15 års ålder köpte han en Yamaha slider och gjorde om den tillslut toppade den 90. en av hans största drömmar är att starta eget företag där han ska göra om folks motorcyklar/moppar mot betalning. Han har haft en ganska änkel uppväxt och även hängt med rätt kompisar. Just nu har han ett förhållande med en tjej som varat i ungefär 3 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har ganska bra erfarenhet av rollspel eftersom jag spelat jävligt länge, kan alla regler utantill eftersom jag lagt när mycket tid på det. jag kommer bidra med roliga scenarion och kommer se till att andra har kul också!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker det är en allmänt bra server med väldigt stor community, Ni har även riktigt bra scripts tillskillnad från andra servrar!

Hur hittade du Unive? Mina polare började köra på den vilket jag också började göra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, göra kreativa o roliga scenarion osv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla min rp så gott som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, körde på en annan innan men gillade inte ägaren

Tillbaka