Accepterad moppehackers | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100gubbenn

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad heter du på discord? 100gubbe#6620

Ange ditt födelsedatum 27 April 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. jag slutar skolan 15.00 så spelar efter det till 22.00 typ på helgen spela jag till 03 från morgon men jag kanske går då och då

Hur länge har du varit medlem på Unive? i ett år typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) "C:\Users\kebab\OneDrive\Bilder\Skärmbilder\Skärmbild 2023-05-31 103714.png"

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att en servervakts uppgift är att hålla koll om det sker regelbrott samtidigt som man rpar( till exempel: man är på piren med sina vänner sen kommer det en bil som vdmar många då kan man sätta på toggleid ta id på personen och sen svbanna personen. Och när man är en servervakt ska man inte försöka att hitta folk som gör regelbrott utan man ska typ låta de personerna visa sig själva när de gör regelbrott så kan man ta åtgäder på personen. En servervakt har även ett stort ansvar på servern eftersom de även kommer att hjälpa till med staffsen arbete lite.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har alltid velat hjälpa servern på de ena eller de andra sättet men har aldrig direkt velat vara staff då jag tycker det är lite för mycket ansvar. Därför vilja då vara SV då kan man både RP:a som vanligt samtidigt kan man hjälpa servern genom att då tex banna lallare. Dessutom så har jag själv väldigt ofta stött på lall och folk som gör regelbrott mot mig eller andra ett exempel kan ju vara igår när jag var inne och skulle helt enkelt sälja min bil då kommer en person som försöker skapa bråk jag vill ju inte de eftersom de är en låg rp nivå på de hela så jag fortsätter som ingenting då så blir hans "Karaktär" arg på mig och drar fram ett basebollträ mitt på piren och ja slår mig i huvudet med den, och sedan kör iväg som tur så var de en staff nära och kunde revva mig och banna han men i bland är de ju inte en staff där då är det ganska irriterande ifall man ska vänta i 30 min för att man blir dödad av en person helt utan anledning. Ifall man då hade varit SV så hade man ju kunnat banna personen så hade personen inte kunnat göra fler regelbrott undertiden man sitter i support.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: Väldigt enkelt tex du revvar dig själv efter ett scenario där din karaktär har dött eller tex slår på toggleid när du är i en skottlossning så att du får en fördel och kunna se var de befinner sig.
Korruption: Att du ger dig eller någon som tex ber dig att göra något så att dem vinner på de tex en person blir stormad och de ringer dig på dc och ber dig SV banna alla som stormar.

Kan du skicka en bild på dina bans eller skriva hur många du har, du kan se detta genom att skriva /bantotal ingame

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka