Nekad MopoJonne1 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MopoJonne1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lund

Vad är ditt discord namn? Mackmyra

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pekka Mopojonne och är 15 år gammal. Pekka kommer ifrån Finland och hans föräldrar har nu skickat honom till sverige för att sommarjobba lite för pengar till en fin moppe, han vill jobba på någon mekaniker ställe och tjäna pengar. Hans intresse är att åka moppe och stunta och bli tagen av polisen och har blivit av med körkortet över 4 gånger. Pekka har haft en bra uppväxt men har varit på akuten många gånger så mycket han har flygit av moppen, pekka är uppvuxen i finland och lever där med sin mamma och pappa och han gillar katter och hundar och moppe fast han är alltid glad men gillar inte höga höjder, så just nu letar han efter sommarjobb och ett medborgarskap i staden för att kunna sommarjobba och få fram pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra bra rp nivå och seriös rp. Kommer att bidra med att båda får bra scenarios och båda rpar bra tillsammans. det är inte så roligt om den andra inte rpar med fast jag kommer att rpa med samma nivå som den andra och har mycket tidigare erfarenheter inom fivem rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna, i scenarios behöver man inte alltid få en vinst man kan också förlora ibland för det som märks och är viktigt inom rp är att bara ha det roligt. Och man ska alltid spela samma rp nivå med varandra för att göra bästa scenarios.

Hur hittade du Unive? Jag har hittat det igenom discord och youtube har varit medlem här förr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka