Nekad Moostafa | Medlem ansökning [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moostafa

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Mr.Sallad#9888

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif öhman när han var liten så jobbade hans pappa inom polisen och han gillade verkligen att va med när han patrullera och när leif var 15 år började han med kriminella saker först var det små saker tillexempel snatta från affär sen blev det till större tillexempel rån osv nu är Leif öhman 26 år gammal och han vill verkligen ta igen med sitt liv och börja jobba inom polis myndigheten just nu så går Leif på droger osv men Leif försöker att sluta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för jag vill utveckla mitt rp och börja rp som polis eller va kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och rolig rp. få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till folk sköter sig när de är i min scen. Jag har som sagt mycket erfarenheter i rp på andra servrar så jag kan en hel del om rp och förtår att det är viktigt med reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag som utspelar mig som Leif öhman måste reagera och utveckla i framtiden till exempel ifall nån kör på mig eller gör illa mig måste jag reagera som man skulle reagerat i verkligheten, ifall nån rånar mig måste jag reagerar så som jag hade gjort i verkligheten (rädd). Ifall jag skulle bli rånad hade jag blivit rädd och lydigt vad dom säger!

Hur hittade du Unive? Mina kompisar börja köra på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka