Nekad Moostafa | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moostafa

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Sallad#0139

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif öhman och när han gick i skolan va han ganska fattig folk mobba han för hans kläder och lite sånt han hjälpte oftast sin pappa med att meka med bilar Leif älskar att meca med bilar men han är väldigt ny i staden unive så att han har inget jobb hans dröm e att jobba på någon bil mecaniker annars vill han bli känd inom polis myndigheten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer vara med och försöka utveckla servern och jag vill utveckla mitt rp till en ny nivå och inte bara va icke medlem och inte ha nåogt jobb. Jag vill även kunna få möjligheten att utveckla mitt jobb för att de börjar bli tråkigt med postnord. Man kan rpa mycket bättre och har tränat på reglerna 30 gånger och älskar unive. Hoppas jag hade kunnat blivit medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och rolig rp. få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till folk sköter sig när de är i min scen. Jag har som sagt mycket erfarenheter i rp på andra servrar så jag kan en hel del om rp och förtår att det är viktigt med reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag som utspelar mig som Leif öhman måste reagera och utveckla i framtiden till exempel ifall nån kör på mig eller gör illa mig måste jag reagera som man skulle reagerat i verkligheten, ifall nån rånar mig måste jag reagerar så som jag hade gjort i verkligheten (rädd). Ifall jag skulle bli rånad hade jag blivit rädd och lydigt vad dom säger!

Hur hittade du Unive? En vän skickade servern till mig.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka