Accepterad MooseOnTheLoose | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MooseOnTheLoose

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198112682178

Ditt Hex-ID: steam:11000010915b0c2

Vad är din discord tagg? mooseloose

Vem var det som bannade dig? Exritez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-12-17_101234134.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig för att jag blev hetsig i en diskussion och sa att jag skulle läcka foton till andra personer på vad en annan person hade gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var delaktig i en topphemlig aktionsgrupp som polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut en felaktig ban. Denna ban var totalt felaktig eftersom det ej fanns några bevis på att jag har gjort något överhuvudtaget. den egentliga personen som var mest delaktig i detta scenario var rikspolischefen under denna tid.
Det står "fiffla med massa klipps för att få bort dem etc" vet helt ärligt inte vad det menas med alls. Har ej fifflat med några klipps. Det som var sagt till mig var att jag från början blev bannad för att ha varit delaktig i denna hemliga aktionsgruppen där endast jag och en annan blev banna och ingen annan. Men sedan stod det såhär utan att jag har någon aning om varför. Tror inte ens det finns några bevis på denna ban alls.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid tagit lärdom av mina bans och alltid kommit tillbaka som en starkare karaktär. Har alltid roliga scenarion och alltid hjälpsam.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunna göra annorlunda, jag hade kunnat sitta tyst och inte säga något. Istället stod jag upp för mina vänner och tänkte alltid det bästa i Unive perspektiv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig att inte bli hetsig i diskussioner

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka