Nekad Moosen | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moosen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip olson

Vad är ditt discord namn? illu#6969

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Muhammad ashfad är från Usa brooklyn där han var med i ett gäng och gjorde massa rån och knark smuggling. Men nu har han landat i staden unive där han vill söka jobb och starta om livet på nytt. Muhammad har alltid velat vara som en vanlig person som inte håller på med droger och rån.Muhammad är född 1998 den 17 januari. Muhammad har alltid velat bli boxare men aldrig fått chansen pga rån och knark beroende. Muhammad hade en tuff uppväxt utan pappa och en mamma som var heroin beroende. han hade aldrig några vänner eller nån familje medlem som stöttade han. Muhammad har alltid haft Muhammad ali (Boxaren) som förebild men aldrig fått en chans att träffa han. Muhammad har alltid varit en person som har varit rädd för att bli skrattad åt eller utstött. han har alltid varit en snäll och omtänksam person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriöst rp och komedi. jag kommer se till satt andra rp´ar på ett seriöst vis och att dom inte lallar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar (powergaming) och inte bara vinna, alla ska ha kul även den andra personen och inte bara en själv alltså att båda personerna ska ha roligt i ett scenario

Hur hittade du Unive? en kompis rekommenderade och jag hittade på youtube

Nekad, utveckla ''Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka