Nekad Moose | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moose

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085870224/

Ditt Hex-ID: steam:110000143175c90

Vad är din discord tagg? Rolla.mollly

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade många på sjukhus parkeringen. och på autoexperten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sjukhuset med min vän och jag började springa till folk och ta dem i th för att sedan döda dem. Detta gjorde jag utan anledning. Först så sprang jag till auto experten och döda 1 eller 2 och sedan sprang jag till sjukhus parkeringen för att ta fler i TH och döda dem. Efter jag döda dem jag döda så försökte jag lägga vapnet på marken varför vet jag ej det kommer inte göra att jag ej blir bannad. Men iaf så försökte jag lägga vapnet på marken och innan jag han göra det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag står för det jag har gjort. Men jag gör vad som helst för att återvända till Unive igen. Varför bannen inte var felaktig var för att jag vet själv och jag tror du som banna mig såg tydligt att jag skjöt och döda folk helt utan anledning. Med andra ord så var det ett terrordåd. Vilket jag inte fattar varför jag inte fattar varför jag gjorde. Att bryta regeln rdm vilket är bland det värsta man kan begå kan jjjag inte fatta att jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare det står 25 men jag har inte blivit bannad 25 ggr. Men dem bans som jag faktiskt fått har mest varit lall när jag var icke medborgare på servern och hade inget bättre att göra sen fick jag 1 eller 2 bans som medborgare och det var när jag var krim då jag c loggade och fick ban i nån dag eller 2. Jag fick även ban för att vdm nån men den var felaktig för att jag inte såg personen på min skärm att den personen bara dök upp från ingenstans. Men sammanfattat så har jag lärt mig mycket från mina tidigare bans och det är det som gör mig arg att jag gjorde ett terrordåd vid sjukan. Men nu efter denna ban så känner jag att jag verkligen har tagit lärdom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är ju att inte först och främst inte ha ett vapen som icke medborgare och även inte gå runt med det lite hur som helst. Men det jag hade kunnat göra mest annorlunda är ju såklart att inte dra upp vapnet och springa runt att döda folk helt utan anledning. Förutom det så finns det inte så mycket jag hade kunnat göra annorlunda i detta sammanhang.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en stor läxa vilket är att aldrig mer döda utan anledning och begå terrordåd för att det förstör rp på servern och gynnar ingen. Jag kan fortfarande inte förstå varför jag gjorde det och jag ber om ursäkt ifrån botten av mitt hjärta till hela servern. Och jag kan ge er mitt ord att detta aldrig kommer upprepas igen. Det jag kommer göra annorlunda om ni unbannar mig är att följa reglerna på unive till punkt och prick och det borde jag gjort innan. Men jag gjorde inte det. Vilket nu efter min ban är jag en ny person och kommer aldrig upprepa det jag gjorde innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka