Accepterad Mooonmåne | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mooonmåne

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik W

Vad är ditt discord namn? Moon96#8652

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Josefin Sixsson jag är en glad tjej som är 24 år gammal. Jag och min pojkvän (Harry stål) spenderar mycket tid med att åka runt i våra bilar, jag jobbar för tillfället i gruvan och Harry jobbar på SC styling. Josefin har föräldrar från Sverige och finland som tyvärr dog i thailand 2005. Josefin är en glad tjej som gillar gröna och blå bilar. På ön har hon som mål att utvecklas och hjälpa så många som möjligt så alla har det bra. Josefin är aktiv och social och gillar att prata med många människor. Gemenskap är något som är viktigt för henne och att alltid hjälpas åt och vara tillsammans är grunden till ett gott liv.

Josefin är öppen på många förslag när det kommer till jobb och kan tänka sig det mesta! Hon gillar utmaningar och är effektiv och kreativ. Josefin är inte rädd för något och är en modig tjej och tillsammans med sin pojkvän är de starka. Josefin tar jobbet i gruvan på fullaste allvar och försöker få allt att skötas som de ska. Hon bryr sig om andra människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en god atmosfär och vara snäll och trevlig mot alla jag träffar. Jag gillar folk som delar liknande intressen som mig men kan även tänka mig att lära känna nytt folk och binda goda sociala relationer i staden! För mig är det viktigt med bra sammarbete och att alla följer sina roller.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland går man alltid inte ut som vinnare. Om någon går på och försöker råna mig så kan det vara lägligt att inte göra motstånd och spela med så att den andra spelaren får ett lyckat rån och där med blir nöjd. Man ger och tar vilket är viktigt.

Hur hittade du Unive? Jag fick tips av min kompis Harry som sätt oddshots på youtube och tiktok!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun. Annars blir den automatiskt Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka