Accepterad Mooonmåne | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mooonmåne

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198306247700/

Ditt Hex-ID: 1100001149f4414

Vad är din discord tagg? M00n#8652

Vem var det som bannade dig? -

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig för att de trodde att jag streamsnipade men helt ärligt så visste jag inte ens vem Cosmo_bt var ens.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min bil upp till högst upp på mappen bara för att jag hade tråkigt eller vad man ska säga fanns ingen anledning bakom det. Sen så såg jag att det stog massa folk utanför med sina bilar utanför ett nytt hus tror jag och det fick såklart min uppmärksamhet och jag stannade till. Jag åkte in och agerade PRECIS som jag skulle. Jag pratade inte med han som stremade såg i efterhand att han låg o gömde sig i en buske en bit där ifrån. Jag pratade med 2 st där utanför en som sa att han var ägare till huset och vi kom över ens om att jag skulle få bada i hans pool och precis när jag ska parkera min bil så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban då en staff måste speccat mycket kort och trott att jag steamsinpade när jag inte ens pratade med streamen inte ens såg personen jag kollade på streamen i efterhand och han nämnde inte ett pip om mig medans det fanns andra som sprangrunt och försökte skapa diskotioner / prata med honom men jag var knappt nära.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att servern buggade och det var en parkering där bommen inte öppnde och jag körde fram o tillbaka o försökte trigga sensorn men inget hände och då körde jag igenom den så den gick sönder och en staff längre ner på gatan såg det och bannade mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte ens vara där men det går inte att ändra ett beslut i efterhand att stanna till vid vägen. Men jag visste inte ens om vad som fanns där inne och att det tydligen låg en streamer i en buske en bit där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej? Vad skulle det vara när jag inte gjort några som helst problem.

Har du läst våra regler? Ja

Oh
Vänta lite.
hmm hur hittar jag de har inte tillgång till de steam kontot som jag spelar via

Tillbaka