Accepterad Mooolk3r | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albino apa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198838257348/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Carlsson

Vad är ditt discord namn? Albino apa#6713

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Glenn Svensson. Han har fått sitt namn från sin farfar som hade Glenn som mellan namn. Båda hans föräldrar kommer ifrån Sverige så han är hel svensk. Glenn föddes år 2000, så han kommer att fylla 21 i år. Glenns största egenskaper är att han är snäll, ödmjuk, omtänksam, mogen och trevlig men Glenn har också sina dåliga sidor då han kan bli arg och irriterad om något tar för lång tid. han gillar att röra på sig, så att sitta still är inte riktigt hans grej. Glenn har alltid haft en dröm om att jobba på verkstad eller mekonomen då han är väldigt intresserad av fordon. Hans farfar jobbar som mekaniker, så Glenn har ända sedan han var väldigt ung tittat på och hjälpt till och lärt sig väldigt mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det som göra att jag tycker att ni bör göra just mig till medlem är att jag är mycket mogen av mig och jag tar servern väldigt seriöst för mitt intresse ökar då eftersom det blir verkligare då. Jag tycker också om just eran RP server väldigt mycket och jag är inne väldigt ofta. Jag har testat många andra svenska servrar men inte hittat någon så bra som denna. Ibland händer det att jag blir uttråkad av arbetet jag har nu som Postnord och jag skulle vilja har ett jobb som är lite mer seriöst och kan påverka servern genom att hjälpa t.ex med vård eller som mekaniker då just mekaniker har varit ett stort problem där det inte varit många inne och jobbar. Om jag får medlemskap så kommer jag förmodligen också tillbringa mer tid på servern med tanke på att jag kanske får ett jobb som passar mig bättre och jag då kan bidra mer till servern. Jag har på senaste velat göra en egen Rp server men inte riktigt kunnat då jag inte har så mycket kunskaper inom det och jag tänker att jag kan hjälp till med server istället isåfall så får man ändå kanske en liten känsla av att man “styr” en server eller hjälper till och deltar. Jag hoppas att jag lyckas med att bli medlem så att jag kan vara med och påverka servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag vill bli medlem på denna server Unive rp för har aldrig sett en sån bra server som man kan spela på med medlemskap och utan. Aldrig sett en sån bra och seriös server med och utan WL. Det är en sån bra server att spela på för ni har allting så bra som möjligt med t:ex att alla bilar ser så verkliga ut, alla småditalger och alla vägskyltar, det är en sjukt fin mapp och fin server så blir bara mer intresserad av att spela på den. alltid velat spela rp men har aldrig hittat någon så bra som denna och det gör mig motiverad att spela och tror jag har möjlighet att göra servern ännu bättre

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis. och jag hade letat efter en bra svensk rp server ganska länge så det var perfekt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt största mål är att jag vill få ett bättre och roligare jobb. jag vill göra så att alla känner sig hemma. och att försöka få servern att bli så bra som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli medlem så att jag kan få ett annat jobb som mekonom eller bilförsäljare. höja min rp nivå så att det blir så bra och kul som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Innan jag hittade Unive så hade jag spelat lite på Swedish knight rp. Men inte så mycket.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top