Nekad MoonPeopleTV | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MoonPeopleTV

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/moonpeopletv/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? MoonPeopleTV#6340

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Ruben Andersson är 21 år gammal och väldigt inresserad i bilar och allting som är motordrivet. Han är en kille som skulle älska att jobba med motorer av diverse sorter, även åka på flera bil träffar och liknande. Han är väldigt social och är väldigt prat glad när han träffar nya framtida vänner. Han föddes i Sverige men nu har han flyttat till Unive City för att få en ny start i sitt liv. Här letar han nya saker att göra och att kunna leva livet fullt ut med nya vänner. Ruben skulle älska att få flytta in i den nya staden och lära känna massa nytt folk och hjälpa till i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle jätte gärna vilja va med att ge tips och liknande så att servern kan hålla sig till så mycket RP som går. Jag är en härlig kille som har en massa olika idéer och förslag för att kunna göra servern ännu bättre dag för dag. Och jag skulle även hjälpa andra på servern och göra ett gott första intryck på nya som går med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är den första RP servern som jag spelat på. Jag har velat börja spela FiveM RP men jag har aldrig hittat en bra server eller någon att spela med. När min kompis tipsade mig om Unive och visade mig runt blev jag helt förbryllad för hur bra ni hade gjort servern. Jag kommer ihåg när jag skulle ta körtkortet och de fanns faktiskt en uppkörning, det var de coolaste någonsin.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få testa RP och se om det är något som jag skulle tycka vara roligt. Den liila tiden jag spenderat på fiveM så är jag redan fångad. Just nu kännns det dock att jag inte kan göra så mycket mer än åka runt i en bil och utforska naturen och liknande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha en riktigt bra tid på servern och kunna uppleva och hjälpa utveckla denna otroliga server ni skapat.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har väl spelat på lite drift servrar men inga RP servar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka