Accepterad moonlight | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamse112

Icke Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Bamseメ#7809

Ange ditt födelsedatum 19 November 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktivvarje dag

men under kvällarna på vardag så kommer jag inte kunna vara vaken sent men kommer vara vaken ofta och slutar skolan tidigt varje dag under kvällarna på helgen så är jag aktiv från jag vaknar till jag somnar

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit sen 4 februari men blev p bannad 2022 under vinter typ så har varit på servern mycket

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/1091359927563464876/1096201240444149760/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jo som du hör på namnet server-vakt det är det som server-vakt är att vakta över servern som server-vakt har ett stort ansvar att minska jobbet åt (STAFF-TEAMET) en server-vakt kan inte göra så mycket men en server-vakt kan se till så inte folk lallar på en allmän plats som piren å torget där många personer är . även har dom uppgift att klippa saker som sker som bryter mot reglerna.
göra det till en bättre server så mycket den kan genom att Rp,a samtidigt dom kollar på andra RP om dom bryter mot reglerna

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill/skulle bli servervakt för att jag vill göra så att alla ska känna att servern är trygg, bra, rolig, och seriös. Jag vill göra Unive till en ännu bättre plats. Jag ska se till så alla som spelar på servern ska sköta sig och håller sig till reglerna. Jag vill hjälpa dom nya spelarna att både förstå reglerna men även förstå rpn. Jag ska hjälpa dom så att alla ska få en rolig rp. Eftersom jag är kriminell så är det bra att ha en sv i scenarion då det kan ske mycket missar som till exempel jag råkar slå nån med en pistol fast det inte var meningen och då kan man revva den personen så scenariot fortsätter på bästa sätt. Jag skulle göra så att alla scenarion blir roliga och att inga regelbrott sker. Jag skulle underlätta för staffsen med dom lite mindre ärenden som lalliga situationer på piren till exempel så skulle jag kunna banna eller kicka dom beroende på hur grovt det är så kan staffsen fokusera på de lite viktigare och större sakerna. Jag har skrivit det mesta av det här i dom förra frågorna men jag tänkte att jag ändå kunde upprepa lite av dom. Jag vill göra att i scenario som butiksrån att det ska vara kul för båda poliser och kriminella. Rp nivån ska ju vara rolig för alla och det är det om är meningen med spelet att man ska ha roligt. Men man måste ju såklart följa reglerna

Jag kan även rätt så många commands som servervakt, exempel på commands är:
/revive
/svban reason id
/kick reason id
/dv
/freeze id
/spectate id
/bring id
/noclip
/id
/who

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan tillexempel vara att jag är ingame och rollspelar med mina vänner (irl) och då kanske någon av de krockar och tappar mycket hp, och efter en stund kanske då dör så då ber de mig att revivea de så de kan fortsätta rollspela som dem gör. Det är korruption / abuse!

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka