Accepterad Moon_boy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moon_boy

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Moon_boy#3068

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit helper för inte så länge sedan. Och jobbet som helper var roligt och kul men det vart lite för mycket vissa gånger. Ibland så han jag inte göra lika mycket skolarbete och sånt. Men det var inte jag som lämnade platsen utan jag fick indragen helper för hen sak som inte är sant. Jag har en egen dev server med mig och minna vänner. Jag hade samarbeten där med andra och en av delägarna på min server gjorde en egen dev server där han testade saker som han sedan skulle lägga in i min server. Sen efter några veckor så skrev han till mig att han ville att jag skulle skriva ut i samarbeten att hans lall server skulle vara ett samarbete så skickade han ett meddelande med samarbetet. Och jag läste såklart inte igenom det för jag trodde det var hans lall server och så efter jag blivit helper så var det någon som skickade detta samarbete till Philip320 eftersom det var istället en rp server då som jag hade absolut 100% ingen koll på. Så det är därför jag inte är staff och söker till medlemskaps ansvarig nu. Jag vill även få server igång igen och försöka göra så att alla lallare och alla personer som bryter mot serverns regler ska åka på en ban eller kick.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig eftersom jag gillar verkligen jobbet och jag vill kunna förbättra denna servern genom att få bort alla lallare och folk som bryter mot regler som vi har på servern samt att hjälpa nybörjare/icke medlemmar på servern så att dom klarar sig långt och inte tar fel väg inom rpn. Jag vill även kunna utveckla minna kunskaper inom detta yrke eftersom jag har varit helper som sagt på unive för några veckor sedan. Jag är bra på disciplin och jag är väldigt skötsam. Jag kan mycket om detta yrke och jag kan alla kommandon, och har mycket erfarenhet med att hjälpa folk med problem. Jag är trevlig, välkomnande och positiv i mitt arbete. Jag har spelat på denna server nu i 1 år, så jag har väldigt mycket kunskap om denna server och jag vet det mesta om denna rp server. Jag vill kunna hjälpa folk att göra så att dom kan börja rpa på en hög nivå från starten och kunna hjälpa dom i framtiden. Jag lever verkligen för Unive och tycker verkligen om rpn som vi har på servern. Det är roliga och trevliga personer som är i servern eller dom flesta då, då. Jag kommer erbjuda er mycket erfarenhet och kunskap och vissa att jag verkligen kan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemötta andra trevligt, vara glad och positiv. Man ska inte vara dum eller bete sig som en idiot framför folk eftersom det är extremt otrevligt! Man ska kunna ha tålamod framför folk och inte bara bryta ihop för man måste verkligen ha tålamod.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive är ett relativt stort jobb eftersom man är förebilden för icke medlemmar och man ska kunna bete sig vuxet och inte bete sig som en 5 åring och lalla och bryta mot regler. Man ska absolut kunna alla regler på Unive om man är medlem och man ska veta vad alla betyder. Man kan även ha större möjligheter när man är medlem på Unive eftersom man kan ansöka till jobb som bara medlemmar kan ansöka till vilket gör rpn för en så mycket mer roligare!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla regler på Unive, man ska kunna ta kritik, man ska bete sig på servern och rpa på allt och alla inte bara dra om man krockar med en bil i 300km/h och sen inte ens rpa på skador, man ska följa meta regeln i alla fall. Den ska absolut inte brytas, man ska kunna bete sig som en vuxen och inte lalla hit och dit på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att kunna ta alla medlemskaps ansökningar bra och inte hela tiden godkänna folk. Jag ska kunna hantera min roll som medlemskaps ansvarig och försöka hålla kvar den rollen så länge som möjligt! Jag ska kunna ta kritik och inte abusa mina roller!

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kan vara aktiv på eran server nästan varje dag så länge jag inte har något skol arbete som prov eller läxor. Så jag kommer vara aktiv varje dag för det mesta.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta är ungefär hur det kan se ut på en vecka:

Måndag 16:50 - 21:00/22:00

Tisdag 16:00 - 21:00/22:00

Onsdag 16:30 - 21:00/22:00

Torsdag 15:45 - 21:00/22:00

Fredag 15:45 - 23:00

Lördag Alla möjliga tider

Söndag Alla möjliga tider

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server utan jag spelar bara på Unive 24/7.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka