Dubbelpost Montanaaa | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Montanaaa0

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Antonio Montanaaa och 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lätt arg snäll och positiv om saker och en framgångs rik man

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Antonio och hans efternamn är Montana. Han är född 2000 och är 24 år i år. Antonio föddes i Puebla. Antonios far heter Björn och hans mor är Margarerta. Låt oss nu prata om hans livshistoria... När Antonio föddes hade han en bror som hette Guri. Hans föräldrar har ett bra jobb och han gillar åh slåss han e lite våldsam av sig/adhd och riktigt känslig av sig när det kommer till familjen. Deras ekonomiska situation är också mycket bra. När Antonio var 4 år flyttade han till Jönköping. Antonios föräldrar bestämde sig för att köpa en liten villa. När han var 6 år började han första klass. Han var väldigt duktig i skolan, och det var inte förrän han började fyran och skolarbetet blev svårare som han gick bra. Han och många vänner är inte så dåliga, men de är ändå ett par. När han slutade sexa var hans betyg inte bra, så Antonios föräldrar var inte heller särskilt nöjda. Efter det fortsatte han att gå till skolan som vanligt. En dag när nisse kom hem från skolan såg han två män stå i en gränd bredvid sjukhuset. Sed

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och seriös på jag kommer andvända många komandon för att utväkla min rp så mycket som möjligt och om jag spelar med en hög rp nivå kan man få andra och spela me en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man rpar så att motparten i scenen vinner. Man själv måste inte hela tiden vinna scenen och ibland kan man låta andra vinna den om det tillexempel en händelse/race eller vad som hälst men man får vi såklart vinna ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna men det har jag lärt mig av så dem misstagen ska inte hända igen och ni ska få se den bästa sidan av mig när jag rpar så dem ska it upprepas igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm man ska inte använda ett fordon som ett vapen rdm man ska ha en bra anledning för att döda någon man ska inte gå fram och döda för inget nlr new life rule man ska inte komma ihåg saker som hände när man har dött fear rp man ska vara rädd om sitt liv och inte sätta det i fara och om någon riktar ska man rpa på att man är rädd powergaming man ska inte använda sig av krafter man inte har irl och man ska rpa bra på skador suntförnuft man ska tänka som man gör i verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer bidra med riktigt hög rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka