Nekad Montanaaa | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åkte runt i en bil utan vapen hade inget på mig så åkte jag runt själv och hade hög musik och sedan efter ett tag så åkte jag förbi en röd suv. Dem vände om och stoppa mig började hota mig och sa massa grejer utan anledning visste inte vilka dem var. Sedan efter ett tag när jag skulle åka förbi för jag orkade verkligen inte med dem så åkte jag och när jag åkte börja dem följa efter och jaga mig jag stannade och sa till dem att ej orkade och hade inget på mig för jag visste redan att dem ville bara skjuta och ta saker så sa till dem de och sen åkte jag fort bort men dem jaga sen åkte jag till en kompis bossen i ett annat gäng. Sa till dem vad som skedde men dem hade viktigare saker för sig och var inte så nära då för att jag hade lämnat deras gäng så jag hoppa ur min bil sprang iväg och gömde mig men från ingenstans blev jag skjuten och dog så kom alla dem killarna i den röda bilen tillbaka och gick till min kropp och sa massa skit men jag brydde mig inte så mycket tänkte hoppa support för jag hade inte gjort något och hade inget på mig men när jag gick in i discorden så såg jag på andra skärmen hur dem körde på mig och hur jag flög iväg och efter jag hoppa support så såg jag hur jag blev anticheat bannad. Och jag använde verkligen inget fusk vid det tillfället jag fuskade för längesen och det blev jag bannad för så jag slutade men saken är att jag hade kvar ett fusk på min dator men det var inte till fivem det var ett fusk som jag använde ibland på Counter Strike 2 och det heter Exloader Jag själv vet att det är fel att fuska och det är barnsligt jag skulle inte göra om det och jag har lärt mig av mina tidigare banns att inte använda det så skulle aldrig.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar på att jag hade fusk på min dator men inte till fivem. Och jag vet att jag har fuskat tidigare och det har jag tagit ansvar för och jag skulle inte göra om det för det är barnsligt och skämmigt att man ska behöva otillåtet hjälpmedel för att m,an själv är dålig jag tycker att man ska lära sig själv att bli bättre då om man är såpass desperat att köpa fusk för ett spel för man själv är dålig.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte ha otillåtliga filer på datorn som kan få en bannad och jag har om installerat hela min dator har verkligen inte kvar något på min dator som kan räknas som tredjepogramsmjukvara eller otillåtet hjälpmedel.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en hel vuxen man och skulle inte fuska tycker själv att det är barnsligt och skämmigt jag vill bara ha min tid på unive och kunna rpa sedan lära känna andra och ha roligt. Och jag vet att mitt förflutna har varit dåligt och jag säger verkligen inte emot det men det var också års sedan och skulle inte göra om något av det, Jag är också en aktiv spelare som sprider mycket glädje i mitt rollspel.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka