- Meddelanden
- 144
- Reaction score
- 5
Blacklist-referens
ID: 1015 — Moddare
Anledning: .
Personal: philip320
Datum: 2026-05-30
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade precis vaknat. Gick in på fivem för att rollspela lite sen när jag har kommit in så spawnar jag på senaste position och tar ut en bil åker runt lite med musik och chillade bara sen börja en bil jaga mig så stannade för att prata lite och jag visste ej vilka det var och jag hade inga vapen på mig eller något vid det tillfället sedan börja dem hetsa tillräckligt mycket så jag började åka därifrån så börja dem pitta mig då fattade jag att situationen var seriös så jag tog tag i min rp och körde iväg gömde mig sen hoppa ur efter att ha gömt min bil så börja jag springa därifrån då det känns mer säkrare då dem visste hur min bil såg ut men efter cirka 5 min blev jag skjuten från ingenstans och sen låg jag död och sen körde några över min kropp då blev jag anticheat bannad men saken är vid detta tillfället hade jag inte fusk på men jag hade fusk på datorn som jag brukade använda då och då men det ångrar jag och jag skulle verkligen inte göra samma nu då jag vet att det var fel och detta var ett långt tag sen och jag har tagit en stund från spel och jobbat och tränat och inte haft tid för spel men nu är jag tillbaka och har tid för det igen och jag vill verkligen spela på unive då jag vet att servern och deras Community är roligt åh bra jag har cirka 4000 tusen timmar på fivem och spelat mycket olika servar med olika rollspel på olika länder men jag har verkligen fastnat för unives rollspel och hur det är att spela på servern och jag vet att jag kanske inte har varit eran bästa spelare men söker verkligen en ny chans och vill bevisa att jag är bättre och inte denna barnsliga typen som fuskade förr.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar för allt jag har gjort och jag skäms verkligen över detta då jag själv vet att detta är jätte barnsligt och allt ifrån roligt. Vill verkligen inte vara den personen som förstör för andra och gör det tråkigt för dem att spela jag tycker alla ska ha roligt när dem spelar och ska känna sig säkra att spela och kunna vara ute och rpa utan att ha en känsla för att bli skjutna eller rånade och jag vill verkligen unives bästa. Jag vill verkligen inte vara igen känd som den personen som fuskar och spelar för pengar och makt. Jag själv vet inte vart detta kom ifrån när jag började spela unive år 2021 var jag en medlem som sökte jobb hos polisen och rpade bara bra visste inte vad tredjepogramsmjukvara va för något kunde inget om fivem min kompis hade kommit hem till mig och hjälpt mig ladda ner det sen gick vi in tillsammans och rollspelade tillsammans och helt fridfulla. Sen från ingenstans efter min långa bann hade jag kommit in och var barnslig och hatade mycket sen träffa jag en kille på unive som visade hur han fuskade och jag fick någon avundsjuka för efter det ville jag också testa att fuska så han gav mig ett fusk och efter jag hade testat det blev jag besatt av makten man fick av det då man knappast förlorade scenarion med det. Men nu i eftertanke ser jag hur barnsligt det är och hur skämmigt det är att jag inte kunde spela utan fusk i ett tag men jag var också liten och dum. Och jag skulle aldrig kunna spela ett spel till med fusk då jag vet att det är fel och verkligen på unive då man inte ens ska skjuta och bara rollspela och ber om ursäkt för allt det jag har gjort fel skulle aldrig kunna göra om det.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig oavsett om jag skulle komma undan med en sak en gång eller fler så blir man alltid påkommen tillslut och den lilla tiden som man inte är tagen på har inget på den tiden man har när man inte göra något fel och följer reglerna då man tjänar mycket mer på det då den tiden man får på servern gör allt roligare man lärt känna mycket roligt folk och lär sig spela spelet utan något otillåtet hjälpmedel och jag vet själv hur tråkigt det är att spela mot fuskare för det har jag gjort mycket och har verkligen inte lätt för att bli sams med fuskare har alltid haft något emot dem så vet inte varför jag börja med fusk faktiskt när jag själv vet hur mycket hat jag har emot folk som fuskar och än idag avskyr jag dem och har insett hur dumt det är att fuska då det bara förstör för mig och för andra personer och servern som inte förtjänar det. Skulle aldrig kunna göra om det....
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag vill verkligen visa att jag inte är sån som bryter mot regler och leker tuff. Jag vill visa att jag kan rollspela bra och klara av att spela utan att bryta mot regler jag är vuxen nu och tänker inte samma som innan och det vet jag själv nu och jag vill att ni ska veta det med så jag vill bara ha en chans till och om jag sumpar den kan ni hålla mig så långt borta från denna servern som ni vill för jag är verkligen självsäker på att jag har förbättrat mig och kan visa det om ni bara ger mig denna sista chans.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja