Nekad Montanaaa | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var nästan ett års sedan jag blev bannad så minns knappast någonting men jag kan gå efter vad mitt klipp visade. Jag var jagad av ett gäng som hade skjutit emot mig och så hade jag försökt komma ifrån och jag hade absolut ingenting på mig förutom min telefon som jag använde för att ringa till folk för hjälp som behövdes, Men fick inget svar av någon så åkte till mitt före detta gäng och jag bad om hjälp men fick ingen hjälp och sen gick bilen sönder så jag försökte springa iväg men kom inte så långt innan jag blev skjuten från ingenstans och dog på plats. Sedan låg jag död en liten stund och fick sitta åh lyssna på dessa grabbar som hade skjutit mig då dem hade sprungit upp till min kropp efter en liten stund hade dem hoppat in i deras bil och började köra över min kropp så jag flög iväg sen fick en ac ban. Jag antar att hedgehog drog över bannen till han då det var han sa la den på fusk.

Tar du ansvar för det som hände? Som sagt minns jag knappast något och gått på klippsen jag hade på händelsen och jag såg inga fel på klippsen men jag tar fullt ansvar för det jag har gjort fel i tidigare bansen. Då jag vet att jag var en fuskare tidigare och jag själv tycker det var barnsligt av mig och skulle aldrig göra om något sådant igen då jag vet att det var fel av mig och har absolut ingen annan att klandra än mig själv för det.

Vad har du lärt dig sedan dess? Minns knappast om denna bann men om jag skulle välja en grej skulle det la vara att jag försökte fly från gänget. Men jag har lärt mig av alla andra misstag jag har gjort på all min tid jag har haft på unive och skulle aldrig göra om något sådant tyckwe själv det var barnsligt

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vet att ni gör exakt som ni vill och känner för men jag har alltid tyckt att unive är den roligaste servern och jag själv gillar att lära känna nytt folk då man alltid kan träffa på roliga människor och kunna rollspela på många olika sätt och det finns så mycket man kan göra och hitta på och testa massor av nya saker. Men jag skulle aldrig kunna göra om något sådant igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/kPUzUZHhcWSRFqqvG?invite=cr-MSxmNXQsMTkzODY4OTMx&v=18

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka