Nekad monsterdevil07 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monsterdevil07

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199238459825/

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? monsterdevil#6289

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 1997

Berätta om din karaktär. min karaktär heter håkan larsson och han är 26 år gammal. han har haft lite bandade känslor under sin uppväxt de har inte vart så bra han har blit mobbad i skolan o allt sånt. men till slut så gick han till rektorn o sa allt och då hjälpde de mot all mobbning i hans skola. han har mycket intressen han gillar o kolla på folkrace o bilar, men han själv håller på med bilar så de tycker han ju om o göra på dagarna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? därför jag kommer bidra men en bra jobb rp där jag kommer göra sociala scenarion. jag kommer höja jobb rpn och jag kommer framförallt ha roligt. jag kommer ta mitt rollspelande så seriöst som möjligt så jag kan utveckla servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med seriösa scenarion jag kommer bidra med bra jobb rpn och jag kommer bidra med ett riktigt bra rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse.

Hur hittade du Unive? på fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka