Nekad monsterdevil07 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monsterdevil07

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199238459825/

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? monsterdevil#6289

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 1997

Berätta om din karaktär. min karaktär heter bengt åkersson o han är 29 år gammal o han gillar motorcyklar han har alltid dröm o skaffa sig en motorcykel men just nu så är de lite svårt när han inte har något jobb men han vill så klart ha jobb så han gick o skaffade sig ett jobb de var hos mekonomen då så han jobbade där några år tills han hade råd med en motorcykel. och sen träffade han en tjej som hade samma intresse som bengt o de gillade han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? därför jag kommer bidra med en bra jobb rp där jag kommer göra sociala scenarion med alla som är med i scenarion. jag kommer höja jobb rpn och jag kommer framför allt ha roligt. jag kommer ta mitt rollspenade så seriöst som möjligt. så jag kan utveckla servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ett riktigt bra jobb rp o göra bra scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse.

Hur hittade du Unive? på fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka