Nekad monsterdevil07 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monsterdevil07

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199238459825/

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? monsterdevil#6289

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 1997

Berätta om din karaktär. min karaktär heter håkan karlsson o han är 28 år och är 190 lång. hans intressen är att kolla på fotboll o laga bilar för hans farfar gillade o laga bilar o då fick håkan intresse för oxå för o laga bilar så då började han oxå laga bilar. men han gillar o va ute o åka bilar skärsilt raggarbilar o lyssna på musik som han tycker om. men när han va ute o på stan o åkte med sin ena raggarbil så såg han en tjej så han kollade till o de gjorde hon med o dom fasnade med blicken o de gjorde han med så då klickade de till så sen blev dem tillsammans o va ute o åkte raggarbil. men efter han fyllde 18 år sså började han jobba med bilar o då jobbade han på mekonomen så då fixade han bilar o körde bilar med sin bärgningsbil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? därför jag kan bidra med ett bra rpande o bra jobb rp o ha seriösa scenario så jag kommer inte lalla mig el ngt för jag kommer bara köra seriöst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra scenarion o ha roligt på server o rpa så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse

Hur hittade du Unive? på fivem

Nekad, utveckla varför du vill bli medlem och vad du kan bidra med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka