Nekad monsterdevil07 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monsterdevil07

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199238459825/

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? monsterdevil#6289

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 1997

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lars åkersson o han är 29 år och han gillar bilar. när han var liten så gillade han o kolla på bilar och sen när han blev lite störe så började han köra bilar från den sämsta till den bästa bilen. så då började han köra folkrace och rally med sin ena kompis. o sen där efter så hittade han en tjej som han gillade väldigt mycket så då blev dom ihop. och sen bilade dom familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan bidra med en bra jobb rp och väldigt bra scenarion. där efter så kommer alla som är med i mina scenarion kommer ju då va med i dom. o där jag kommer rpa seriöst o framförallt ha roligt. och jag vill höja jobb rpn och ut veckla servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ett riktigt bra jobb rp o göra bra scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? öjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse.

Hur hittade du Unive? på fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka