monsterdevil07
Icke Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199238459825/home
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas
Vad är ditt discord namn? monsterdevil#6289
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter bengt åkersson, o han är 37 år gammal, o han gillar o göra väldigt mycket på sin fritid, han gillar o köra motocykel, o han gillar o va ute o gå lång promenader själv, men de han mest gillar o de är att vara på stranden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att servern ser så roligt ut på o spela på.
Vad kan du bidra med till serverns RP? att man spelar skyst mot varandra.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om min kompis behöver hjälp med ngt so kommer jag o hjälper min kompis
Hur hittade du Unive? via min kompis för han rekomenderade dena servern
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas
Vad är ditt discord namn? monsterdevil#6289
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter bengt åkersson, o han är 37 år gammal, o han gillar o göra väldigt mycket på sin fritid, han gillar o köra motocykel, o han gillar o va ute o gå lång promenader själv, men de han mest gillar o de är att vara på stranden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att servern ser så roligt ut på o spela på.
Vad kan du bidra med till serverns RP? att man spelar skyst mot varandra.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om min kompis behöver hjälp med ngt so kommer jag o hjälper min kompis
Hur hittade du Unive? via min kompis för han rekomenderade dena servern