Accepterad monkyy | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dot

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220137914

Ditt Hex-ID: 11000014b181fba

Vad är din discord tagg? monkyy#0785

Vem var det som bannade dig? kong

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ärligt talat från kongs perspektiv så var det inte en felaktig men från mitt eftersom jag såg inet polisen men jag förstår att ni kanske inte tror på mig och det är förståeligt men jag lovar att jag inte såg och jag ber hemskt mycket om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade lämnat en kompis på sjukan efter vi hade kört en fight o sen så när han kom ut ur sjukan så hade han en m5a och försökte pitta mig men jag fintade han sen efter det så skulle jag pitta tillbaks o så körde jag ish 100km o pittade utanför applestore och jag såg inte någon polis bakom bredvid eller framför mig. Men det var tydligen det och om jag hade vetat det så hade jag inte gjort som jag gjorde och att jag åkte mellan träden extremt ledse för jag typ copbaita från kongs perspektiv och för pwg och detta ska aldrig uppstå igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså från mitt perspektiv så såg jag ju inte polisen vilket ni inte kommer tro på men jag tycker det var en nödvändig ban eftersom jag copbaita och pwgade lite och är jätte ledsen för det och jag ångrar det mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har spelat på unive ett bra tag nu och lärt mig mycket under min tid här på servern till exempel inte ooca under scenario, alltid rpa på skador om du krockat, inte sno bilar på torget framför ägaren som jag då gjorde när jag inte var krim eller medlem och så massa mer .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde kollat runt mig innan och absolut inte ha åkt emellan träden och är hemskt ledsen för det, det ska aldrig uppstå igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att aldrig och igenom väggarna i hög fart och att kolla runt sin omgivning innan du går i hög fart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart!

Du får en till chans vill se att det ej förekommer annars tas det åtgärder

Tillbaka