Accepterad monkyy | Ban överklagan [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dot

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220137914

Ditt Hex-ID: 110000131da94cf

Vad är din discord tagg? monkyy#0785

Vem var det som bannade dig? Lord_panda

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar slås för att nån har ljus röst säger får huvudvärk av dig sen slår ner han

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en kille för han sa till mig att han skulle skicka tillbaka mig till afrika och sen så sa jag att han hade pipig röst och att jag får huvudvärk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i fängelse och sen såg en kille sen när jag tog på mig min gorilla mask så sa han att han skulle skicka tillbaka mig till afrika så då slog jag ner han sen efter sa vi att vi skulle köra fist fight sen så körde vi och sen så blev jag bannad och lord panda om du it tror mig skriv t han i pm och fråga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var lite överdrivet med 12 timmar hade det vart 1 timme hade jag fattat men 12 timmar är lite överdrivet tycker jag. men det var tydligen fel och jag förstår att jag har gjort fel och är ledsen för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig massa saker i min tid som jag spelat på unive till exempel inte ooca under scenario, inte sno en bil framför nån osv...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha slått han men jag frågade om han ville köra fist fight o han sa ju ja men det var tydligen fel så jag ber om ursäkt och det ska inte upprepas igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag inte ska slå nån även fast han säger nåt som att skicka tillbaka mig till afrika.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka