Inaktuell monkyy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dot

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220137914

Ditt Hex-ID: 11000014b181fba

Vad är din discord tagg? monkyy#0785

Vem var det som bannade dig? Domi

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-31 222009.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog ner 2 personer med baseball trä för att de slog mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så det var så här jag och två polare var vid strand garaget och höll på me importer sen från ingenstans så börjar min kompis slå mig så jag slår tillbaka det fortsätter lite sen tar min polare upp ett baseball trä och börjar försöka sålå mig inte så konstigt att ja slår tillbaka tills han ramlar men inte dör. Därefter när han ligger ner på marken fast fortfarande lever så kommer min kompis polare och börjar försvara min polare så jag slår han också min polare ställer sig upp och får ner mig tillslut ställer jag mig upp och slår ner båda tills de blev medvetslösa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var kanske lite onödigt av mig att slå ner de och förstår varför jag blev bannad ska inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har spelat på unive ett bra tag nu och lärt mig mycket under min tid här på servern till exempel inte ooca under scenario, alltid rpa på skador om du krockat, inte sno bilar på torget framför ägaren som jag då gjorde när jag inte var krim eller medlem och så massa mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara ha dragit därifrån och ignorerat och inte slått ner de/ rdma de ber om hemst ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att nästa gång det här händer ska jag bara åka därifrån och ignorera.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ja har it kunnat rpa på hela helgen kom igen låt mig åtminstone få rpa sista dagen av helgen

nån kan låsa o arkivera denna då det bara är 16 minuter kvar på bannen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka