Inaktuell monkyy | Ansökan till Staff[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dot

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Amin

Ditt discordnamn: monkyy#0785

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff på unive eftersom jag vill utveckla rpn på servern och testa något nytt eftersom jag varit på servern ganska länge nu. Jag är kompetent, mogen, väldigt aktiv och förminska allt lallande på servern då jag ser mycket lall. Jag vill också bli staff eftersom jag nu länge rpat och det har fångat mitt intresse att bli staff på servern. jag skulle passa bra som staff eftersom jag är väldigt aktiv kommer med jätte trevligt bemötande och har mycket tålamod och ska göra mitt absolut bästa för servern och förhoppningsvis om jag blir helper så kommer jag göra mitt bästa för att sträva efter högre uppsat t.e.x mod, admin osv...

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är väldigt aktiv på dagarna samt helgerna på dagen gå jag till skolan klockan 8:00 kommer hem 15-16 sen är jag vaken tills 00:00 eller mer på helgerna så är jag aktiv hela dagen från 10-12 vaknar jag sen är jag uppe tills kl 03:00 om jag inte träffar familj eller något.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har ungefär spelat på servern 5 månader mer eller mindre kanske tror mer jag har lärt mig så himla mycket på min tid i unive och ser fram emot att lära mig mer.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har aldrig varit staff förut men jag kan några kommandon ändå och jag kan ju alltid lära mig mer

bring (id) drar någon till dig

goto(id) du teleporterar till någon spelare

spectate (id) du kolla på en spelare från spelarens syn.

kick(id) kickar någon ur spelet

ban (id) (anledning) (hur länge) du stänger av någon spelare från servern en viss tid

revive (id) du återupplivar någon

unban (id) du tar bort avstängningen från en spelare

freeze (id) du fryser en spelare

unfreeze (id) du unfryser en spelare

dv (radius) du tar bort bilar och radius är hur långt du ska dva

noclip ( du blir onsynlig och kan flya runt och specca)

setjob (id) du ger någon ett jobb

tpm (du teleporterar dig till din gps)

osv...

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka