Accepterad monkyy | Ansökan till Servervakt [Smokey Nagata] [Bjorklund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dot

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Amin

Vad heter du på discord? monkyy#0785

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet är att jag går till skolan kl 7:30 och kommer hem cirka 15-16 och är vaken tills kl 23-01 om jag ibland kan det hända att jag är vaken kl 2 men det händer sällan. Sen på helger vaknar jag kl 10-12 iblane tidigare och är hemma om jag inte går ut me familj eller kompisar annars är jag hemma och vaken tills kl 02-03 så jag är väldigt aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i typ 6-7 månader nu och älskar denna server och kommer stanna på servern väldigt länge.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur jag ska få in den här men jag kan skärmdela sen om jag då blir accepterad men jag har fått 11 bans en av de är buggad så egentligen 10 bans men jag kan lova att jag inte ljuger.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på servern runt sin omgivning alltså underlätta det för helper+. Vad som menas med det är att man liksom försöker hålla koll på servern där man då rpar för att få bort lallare och folk som sitter och till exempel slåss på piren för mycket eller sitter och tjuvkopplar mitt på piren o diskret och inte till exempel rpar på /me osv. sen att också att försöka utveckla serverns rp (:.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive eftersom jag nu rpat ett VÄLDIGT bra tag nu dag in dag ut och har sett mycket lallandepå till exempel piren eller torget och när jag skickar support så hinner ingen eller så hinner ingen svara och jag menar inte att ni staffs gör ett dåligt jobb ni gör ett utmärkt jobb och därför vill jag finnas som servervakt eftersom att underlätta det för er staffs att få bort lallare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när du revvar till exempel nån du känner bara för du missclickat och orkar inte köra till sjukan revive ska bara användas då du eller någon missclickat med till exempel ett vapen under ett scenario och det påverkar detta scenario då får man revive men annars ska man rpa på miss. Och sen att dva bilar det ska bara användas då du till exempel ser en bil helt lämnad och trasig på vägen och ingen är nära eller i bilen då ska denna bil dvas. Och korruption är att du sitter till exempel o lallar sen revvar du hela tiden så fort något händer med din kompis att han till exempel dör så revvar du eller att du kickar bara för att tvisa upp att du kan och sitter och hotar ooc.
 
Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top