Nekad Monkkonk | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Monkkonk

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100754415/

Ditt Hex-ID: 110000143fa79ef

Vad är din discord tagg? Monkkonk#7972

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, kör upp en bugatti till Vallmot

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på grusväg med bugattin

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil i sandy och så sa min kompis att vi skulle till någon vallmo så han sa vägen. Vi körde in på en grusväg vid en bro och så sa han att vi skulle parkera så jag ställde bilen på gräset ca 1 meter från vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att man borde få parkera sin bil utmed en väg

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc och NL

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Valt ett annat slags fordon

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att välja terräng fordon

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du utvecklar så är du välkommen att skriva en ny ban överklagan om 24h.

Tillbaka