Accepterad MONKEYYY | Medlem ansökning [TIMMEH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MONKEYYY

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? monkeyyy69123

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär kommer heta Greger Uggla och han är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle nog säga Trevlig, Seriös och Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Greger Uggla växte upp bland kriminalitet och hade många vänner som var inblandade i gäng kriminalitet men han ville inte bli inblandad själv under hans uppväxt fick han bevittna 2 mord och flera gängrelaterade bråk. Greger Uggla valde senare att bli polis för han ville få stopp på den grova gängkriminaliten. Nu runt 24 års åldern väljer Greger att flytta till staden Unive och fortsätta sin resa inom polismyndigheten och göra skillnad i denna staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt seriös rollspel. Jag är ingen person som spelar för makt och pengar och istället spelar för att ha kul och göra feta scenarion. Jag spelar endast på seriösa servers och vill nu testa på denna servern eftersom den är väldigt populär och fått höra att den är seriös.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska t.ex inte göra regelbrott för att vinna ett scenario man ska istället spela fint och göra ett bra scenario oavsett ifall man förlorar scenariot ska man göra det för att höja rollspels nivån.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är helt ny till unive och jag brukar oftast vara helt felfri, det händer sällan att jag gör något fel men man är en människa så ibland så sker det misstag naturligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft: Man ska tänka så realistiskt som möjligt och utföra så realistiska handlingar som möjligt. PowerGaming 1 & 2: Powergaming 1 är att man ska rollspela på sina skador t.ex ifall jag blir skjuten ska man inte leka hulken och kunna ta emot ett skott utan att blinka istället ska man låta så att det gör ont. Powergaming 2 är att man spelar för makt och pengar dvs vill endast ha så mycket makt och ha så bra saker som möjligt för att bli bäst på servern och där med brukar sånna personer göra regelbrott för att få sin karaktär så bra som möjligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det skulle jag nog inte säga, tycker det här borde räcka jag är som sagt väldigt seriös när det gäller rollspel och följer serverns regler.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka