Nekad Monkeyy | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Monkeyy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Rolf Göransson

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rolf Göransson 2000-10-25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Chill rolig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rolf Göransson växte upp i en tuff miljö där man fick lära sig tidigt hur man klarar sig själv. Han bodde med sin mamma som jobbade mycket och spenderade större delen av sin tid ute med vänner och runt olika bilverkstäder. Där fick han sitt stora intresse för bilar, motorer och street racing. Han blev snabbt duktig på att meka och började tjäna små pengar genom att hjälpa folk med deras bilar.Samtidigt hamnade Rolf ofta runt fel personer och drogs in i mindre kriminella saker för att få pengar och respekt. Efter några dåliga händelser insåg Rolf att han behövde lämna sitt gamla liv bakom sig och flyttade därför till Los Santos för att börja om från början.Nu försöker Rolf bygga upp ett nytt liv, skapa kontakter och hitta sin plats i staden. Han är en lugn och smart person som tänker innan han agerar och han är väldigt lojal mot dem han litar på. I framtiden vill Rolf öppna en egen verkstad och bygga upp ett stabilt liv, samtidigt som han vill bli någon folk känner till och respekterar i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där fokus ligger på att skapa roliga och trovärdiga scenarion för alla inblandade Jag gillar att bygga upp min karaktär över tid skapa relationer och naturliga konflikter samt bidra till en bra stämning på servern Jag försöker alltid spela moget följa reglerna och ge andra spelare chans att utveckla RP tillsammans med mig oavsett om det handlar om vanligt vardagsliv jobb eller kriminalitet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för att själv vinna utan att man hjälper till att skapa ett roligt och realistiskt scenario för alla Man ska kunna acceptera förluster motgångar och konsekvenser om det gör RP bättre Till exempel om polisen tar fast dig om någon lyckas lura dig eller om ett scenario går emot din karaktär så spelar man vidare på det istället för att försöka vinna hela tiden Fokus ligger på att göra RP rolig och realistisk för alla och att båda sidor får en bra upplevelse istället för att alltid försöka komma ut som vinnare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp det innebär att man ska värna om sitt liv som man skulle göra irl,Metagaming innebär att man använder sig av information man har fått utanför spelet ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en bra person snäll mot andra kränker inte andra spelar mycket om dagarna så e mycket inne som tillexempel denna servern.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag e med skriv @monkeyy3434

Senast ändrad:
Hej
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka