Nekad monkeymaster3 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monkeymaster3

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064180621/

Ditt Hex-ID: 110000141cc678d

Vad är din discord tagg? monkemsater3

Vem var det som bannade dig? yummy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-29 170203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde emote abuse och staffen valde att banna mig. det var ett välldigt dumt val och jag fattar att staffen banna mig för det är inte okej att göra regelbrott. staffen valde då att banna mig vilket är väldigt förstårligt gjort. personligen hadde jag gjort samma beslut att banna men jag ångrar mig så sjukt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev kidnappade och de sa åt mig att jkag skulle använda /e cop sen x för att skynda och att de skulle skjuta mig jag är ganska ny till fiveM så jag visste inte att man inte fick göra det de gjorde typ /lapp för det stog ger lapp sen skrev dem uppe i hörnet då riktade dem samt pistoler på mig och sa att om jag inte gjorde det så skulle de jaga upp mig och döda mig efter de så drog dem och sa att de kommer om en liten stund.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tyckte inte att det var en felaktig ban det var jag som gjorde det dumma beslutet och lyssnade på dem. jag tycker att

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång så blev jag bannad för sunt förnuft att jag lotade på piren. jag skrev då till han som hade bannat mig och jag tyckte att det var så tråkigt att inte ha en server o spela på. men han unbannade mig efter någon dag. då förstod ja gatt det var smart att låta bli så att jag inte skulle bli bannad. Jag har också blivit bannad en gång när jag körde fiveM för första gången för typ ett halvår sedan. då gick jag in på Unive, jag skrev sedan några väldigt fula ord i twitter och tyckte att det var roligt. men sedan efter 3-4 månader då mina kompisar började köra på unive så förstog jag att jag gjorde ett dåligt misstag. jag hade då växt upp och fattade hur illa det var. jag fick då sitta och lyssna när de hade kul skrattade och bara hade allmänt roligt. jag fick då unban sedan hadde jag också roligt med dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunnat låta bli att emote abusa och bara plockat vanligt eller ha hoppat support på dem eller inte rpa på den rutan där uppejag hadde även kunnat låtit bli att skriva så mycket till dig i pm för det kan ju störa dig när du gör staffjobb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska lalla om sådant och bara bete sig så att man inte blir bannad för det är ej kul. mina vänner har ju börjat på unive igen nu och då får jag ju bara sitta där helt själv och spela på de tråkigaste lall servrarna där folk är lökiga o svin bra det är ju astråkigt o bara kö lall servrar och sådant. jag har velat gjort om så många gånger och bara gjort allt till rätta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Nekad. Återigen du måste vänta 24 timmar för att göra en ny ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka