Nekad monkeymaster3 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monkeymaster3

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064180621/

Ditt Hex-ID: 110000141cc678d

Vad är din discord tagg? monkemaster3

Vem var det som bannade dig? Harry

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-04 130144.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte tänkte efter och var väldigt stressad i situationen så jag valde att skjuta dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte med mina vänner sen så ställde vi oss brevid italienernas bil och pratade med dem sen valde en av mina kompisar att hoppa ut och rikta på dem då efter det så kollade jag så att de inte hade baseboll trä som de brukar ha på sig sen så lät jag en ha kvar sin mobil och sa till han att ta bilen o dra sen så skjöt jag dom andra som revenge och då så åkte vi vidare för att undvika polisen sen så efter ett tag så gick jag och la mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det inte var en felaktig ban. Det var mitt fel att jag glömde att sätta på voice changer fast jag tycker att han kunde ha sagt till eller sagt ´´kom support´´ då hade jag själklart hoppat support jag fattar att han tyckte att det inte såg bra ut att jag dödade dem men jag hade ett grovt själ bakom det. jag tycker ävan att det var fel utav Harry att inte säga till mig att jag inte hadde voice changer eller att han bara kunde ha bett mig att komma support så kunde jag ha förklarat alltihopa till han. det var ju som sagt verkligen inte meningen att jag glömde voice changer det kan jag såklart så för men att du tyckte att det var grov rdm nät jag lät en av dem gå så tycker jag att även fast det var det så kunde du gett mig en chans att förklara mig genom att hoppa support.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång så blev jag bannad för sunt förnuft att jag lootade på piren. jag skrev då till han som hade bannat mig och jag tyckte att det var så tråkigt att inte ha en server o spela på. men han unbanade mig efter någon dag. då förstod ja gatt det var smart att låta bli så att jag inte skulle bli bannad. Jag har också blivit bannad en gång när jag körde fiveM för första gången för typ ett år sedan prick nu sedan. då gick jag in på Unive, jag skrev sedan några väldigt fula ord i twitter och tyckte att det var roligt. men sedan efter 3-4 månader då mina kompisar började köra på unive så förstog jag att jag gjorde ett dåligt misstag. jag hade då växt upp och fattade hur illa det var. jag fick då sitta och lyssna när de hade kul skrattade och bara hade allmänt roligt. jag fick då unban sedan hadde jag också roligt med dem. min senaste ban jag hadde var inte rolig häller jag tyckte at det var så sinnesjukt tråkigt för jag blev bannad i 4 dagar medans mina vänner bara satt och spela fiveM mina vänner hade kul medans det ända jkag kunde göra var att vänta ut min ban det var så sjukt tråkigt att inte kunjna köra Unive och nu vet jag inte vad jag ska spela nu när jag inte kan köra på Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat låtit bli och döda dem och kanske ta dem som gissla och ta dom till en gränd och ta ett snack med dem efter det så kunde jag ha hotat dem och låtit dem spring därifrån levande med ett medelande och en varning att inte kidnappa eller döda mina kompisar igen. jag hadde även kunnat ha extra kollat om min voice changer funkade. jag hade även ha kunnat gjort ett senario där det var roligt för båda typ en fist fight till döden bland mig och en av italierrnarna och om jag van så deog dem och om de van så skulle vi släppa dem. det kunde jag ha gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte bli bannad och göra senarion som är roliga för båda partierna för själv skulle jag ha tyckt att det skulle vart mycket roligare om vi gjorde så hade det varit roligare för mig och roligare för dem. och just nu spelar mina vänner unive och har kul som bara dem medans jag bara sitter här och har tråkigt. det var dummt av mig och jag förstår att jag delvis har gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jae

Staffen som bannade dig är tyvärr inte staff längre så de är upp till 320!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka