Nekad monkeymaster3 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monkeymaster3

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton jaakola

Vad heter du på discord? monkemaster3

Ange ditt födelsedatum 2 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv ungefär 3-4 timmar om dagen beroende på skola

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 2-3 veckor typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 2 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är som en civilpolis som åkerrunt och kollar så alla sköter sig. tillexempel om du åker runt på torget sedan ser du någon åka förbi i 300 km/h och kör på en grabb sen att han väljer att bryta mot regeln powergaiming så ser vi till att kankse banna dem eller säga till en högre uppsatt. man ska se till att folk inte lallar för om någon lallar kan man antingen ge dem en kick eller en sv-ban beroende på hur illa de beter sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på Unive för att jag tycker att folk lallar och gör regelbrott så jag vill kunna få ett stopp på det och så vill jag kunna hjälpa Uinve att bli en bättre spelmiljö. Jag har då varit med folk som lallar lite då och då så då vill jag kunna stoppa dem att lalla så att jag kan rpa utan att folk förstör för mig och alla andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. man kan tillexempel abusa genom att revive sig själv och sina vänner eller kicka folk och ta deras bilar eller bara använda sina commands som en fördel i sitt rpande.
 
Nekad. Ej varit medlem i 30 sammanhängande dagar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top