Nekad Monkey style | Chef-jobb ansökan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Monkey style

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Monkey style

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSF Grove Street Families

Vad heter du IRL? Jag heter Linus Andersson och är en 17 årig kille bosatt i Uppsala. Jag älskar träning och gaming och ser mig själv som en glädje spridare. Jag skulle vilja beskriva mig som en väldigt positiv människa som alltid försöker se allting från den ljusa sidan. Som person är jag väldigt noggrann och vill alltid ha koll på läget samtidigt som jag kan vara väldigt impulsiv och girig. Min förmåga är att jag kan hantera stress utan att blir aggressiv.

Hur gammal är du? 17 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 1215 timmar totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill blir Gängledare eftersom jag tyckte att företedda GSF inte skötte de snyggt t.ex dom fick varning efter varning dom kunde skapa jidder utan anledning tillslut fick dom inte ha kvar Gänget. Jag som gängledare i GSF kommer sköta de snyggt, jag kommer försöka skapa roliga och fartfyllda scenarion som jag kommer streama på twitch: Morrito. Jag kommer Rp:a efter Grove Streets bakgrund t.ex att vi ska åka runt i lowriders ha på oss gröna kläder dessutom kommer jag bara rekrytera personer som en lojala för gänget och kan bidra med RP känsla, som inte är där bara för att förstöra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag spelar inte för pengar, makt och bilar, istället gör jag det för rpn. Jag kan även bidra med bra scenarion som GSF Jag kommer vara en snäll och trevlig karaktär som person som inte kommer att göra servern tråkig ifall någon hotar mig eller någon i GSF kan de leda till konsekvenser för personen. Jag följer reglerna som står inom servern. Med mina 1000+ timmar så har jag lärt mig mycket inom rp världen. Jag spelar efter suntförnuft dvs och jag går inte runt och dödar folk för ingen anledning, Gillar att träffa nya personer när jag spelar RP lyder även reglerna och prioriterar RP före makt och pengar. Har rätt så mycket erfarenhet har kört över 1000+ timmar men lärorika timmar för jag har lärt mig väldigt mycket på RP, Har fått intresse att spela FiveM de senaste måndaderna och jag letar efter en seriös RP med mogna spelare på servern så jag hitta denna och den här servern som verkade vara en server med seriös RP.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Mogabe Xoye och kommer från en liten by i Kongo som heter
walglike dorpie. Mogabe har flyttat hit för att han hoppas att han kan skaffa ett bättre liv, en familj och försörja sig och sin ny familj. Mogambe var är en artist i Afrika för att han är uppvuxen med en musikalisk familj, även för att kunna försörja sig i men de gick inte så bra så. Han märkte att i Sverige fanns de inte så många Afrikanska artister så att han starta ett Afrikansk community där afrikaner kunde komma dit och visa deras dolda musikaliska talanger. hans mål nu är att öppna en studio där han kan träna sin musikaliska sida och även hjälpa andra personer med att starta sin musikkarriär. För kunna öppna en studio måste han skaffa ett jobb och Mogabe hade inte tänkt att vara kriminell, eftersom han vill ha ett bra rykte där folk ser honom som den glada och musikaliska Afrikanska invandraren. Mogambe är en person som gillar tillbringa mycket tid med sina vänner och sin familg, Mogambe kommer alltid kommer vara en person som man vill ha bra relation med eftersom han tillför alltid så mycket glädje. Mogambe kommer mest hänga i grovestreet där man känner sig hemma. Det som gör min karaktär så Unik är att han kommer Rp:a efter sin bakgrund, d.vs att han kommer ha Kirundisk brytning, de han kommer sträva efter på servern är att Mogambe kommer försöka samla hop ett band så att dom kan uppträda på event osv. Det som är Negativt med Mogambe är att han kan bli väldigt aggressiv ifall han hamnar i stressiga situationer, det som är positivt med Mogambe är att han är väldigt trevlig som person, han är en person som man har lätt att prata med.

Hur ofta kommer du vara inne? Mån-fre-17:00-00:00
Lör-fre-17:00-03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej absolut inte!

Har du läst våra Regler? ja såklart!

Nekad. Boss roller över gäng går endast genom Virket. Kontakta honom i PM för svar angående gäng rollen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka