Nekad Monkey club chef [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger Kroksson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn:
Roger kroksson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
mokey club chef

Vad heter du IRL?
Emil

Hur gammal är du?
14

Hur många timmar har du på Fivem?
800h

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
jag har varit Unicorn boss fler tals gånger jag vet hur det fungar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet?
jag vill bli chef på detta jobb för att jag gillar att prata med folk och att ha hand om bråk vilket det kommer bli.

Beskriv din karaktär?
Min karaktär heter Roger Krokson, men är oftast kallad vargen och är 25 år. Han är uppväxt med en familj som bestod mesta dels av bråk och sorg. Eftersom han är uppväxt i Chile så är inte hans social skils på högsta nivå. Hans föräldrar hade dött i en bilolycka Han har även levt sitt liv som ung med en aggressiv farfar som slog och skrek på honom och hans ena bror. Men en dag så valde sig Roger bror att skjuta deras farfar och sedan fly landet. De var unga alla 3 bröder men kom till Sverige och försökte leva ett nytt och friskt liv, men efter hur de har blivit behandlade och hur de växt upp så var detta svårt. De valde våld framför att prata och droger framför vänner och umgänge. Efter allt detta hänt så kommer Roger att växa upp som sin äldre bror och där efter får man hoppas att det inte slutar lika illa som det gjorde för hans äldre bror. och en dag så sköt också han yngre brorsa sig i huvudet med en glock. Poliserna trodde att det var Roger för att det var bara han som ringde polis och det var Roger som hittade sin brorsa död på bron in till huset i en gungstol. Han har just kommit ut ur fängelset och letar just nu efter någonstans att bo på. Han fick också grov ångest och fick självmordsbeteende. Han började ta massa olika droger. han tappade dom få vänner han hade och ficka om från början.

Hur ofta kommer du vara inne?
jag kommer vara inne varje gång jag kan vara inne.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?
ja så klart hade jag fortsätt spela fast än jag inte blev chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden?
nej jag spela bara på multistaden.

Har du läst våra Regler?

ja jag har läst era regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka