monkeman69
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle mattsson
Vad är ditt discord namn? monkeyman698876
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Björn andersson född1999
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? partypingla rolig och busig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min plan är att min karaktär ska vara en lifs njutare och bara leva livet
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska göra en rolig och glad karaktär som får alla att skratta men är inte jobbig . och tänker köpa lite feta bilar och och köpa lite inporter men allmänt få alla att ha kul utan att förstöra någons rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska vara roligt för båda partierna
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej faktist inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm betyder att man använder sitt fordon som ett vapen det är ej okej. fear rp är,att man ska rpa som man är räd .
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har rpat på massa andra servrar men ingen har varit som unive den är en underbar server har haft jätte kul på servern men nu är det dax att bli medlem
Vad är ditt discord namn? monkeyman698876
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Björn andersson född1999
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? partypingla rolig och busig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min plan är att min karaktär ska vara en lifs njutare och bara leva livet
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska göra en rolig och glad karaktär som får alla att skratta men är inte jobbig . och tänker köpa lite feta bilar och och köpa lite inporter men allmänt få alla att ha kul utan att förstöra någons rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska vara roligt för båda partierna
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej faktist inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm betyder att man använder sitt fordon som ett vapen det är ej okej. fear rp är,att man ska rpa som man är räd .
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har rpat på massa andra servrar men ingen har varit som unive den är en underbar server har haft jätte kul på servern men nu är det dax att bli medlem