Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? Monke#1141
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 10 dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag skulle göra så att alla får lika möjligheter och så att alla kan få en chans på att jobba och dom som inte lyssnar eller gör något an inte får på seren så tycker jag att man inte ska jobba kvar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur man säljer och hur man beställer och hur man är snäll mot andrar och vissar respekt och jag kan gr folk hopp till alla som kommer in och mot mina arbetskamrater
Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan det är typ 6 dar i veckan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja varför skulle jag inte liksom det är en bra server
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja det måste man ju göra
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? Monke#1141
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 10 dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag skulle göra så att alla får lika möjligheter och så att alla kan få en chans på att jobba och dom som inte lyssnar eller gör något an inte får på seren så tycker jag att man inte ska jobba kvar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur man säljer och hur man beställer och hur man är snäll mot andrar och vissar respekt och jag kan gr folk hopp till alla som kommer in och mot mina arbetskamrater
Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan det är typ 6 dar i veckan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja varför skulle jag inte liksom det är en bra server
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja det måste man ju göra