Nekad Monica Jansson | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Castro28

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bayonet_tiger_tooth_plz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacques Valarcher

Vad är ditt discord namn? java#9496

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Monica Jansson 71 år gammal ålder har vart strippare i 50 år så extremt erfaren och gillar stålar. Jag är kvick och man kan tro att jag kommer leva 50 år till. Min man heter Leif lite yngre än mig men gullig e han. Intressen är mesta dels åka i fina sport bilar och skämma bort min man. Monica har vart strippare i många olika städer. Hon har levt sina dagar mesta dels själv men verkligen vart en stor person inom branschen. Utanför jobblivet är hon väldigt olik och en herdlig civilare aldrig gjort några brott eller så. Jag är en rolig dam och unga karlar gillar mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer definitivt jobba på nattklubbar och underhålla alla men också vara en god civil. Jag vill bli medlem på unive för jag tycker rollspel är roligt och underhållande. Medlemmarna i servern får nya möjligheter och det är bra på servern för att ha roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Cosmos men jag har spelat när det hette MULTISTADEN.

Hur hittade du Unive? Genom cosmos tiktoks.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och få en bättre blick i själva rollspels genren.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en fet Porsche.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka