Nekad Monica Jansson | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Castro28

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bayonet_tiger_tooth_plz/

Ditt Hex-ID: 1100001128f0646

Vad är din discord tagg? java⚡#9496

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: OOC i twitter ~AO. Återstår: 9 dagar 11 timmar 41 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? När jag gick in så var jag bannad av AO. Jag tror orsaken var att jag undra hur jag skulle kunna ta mig till sjukhuset igen eftersom jag ramlade igenom mappen efter jag hade blivit vårdad. Men orsaken var en bugg bara för att servrarna är buggiga och ambulanserna är sämst är det inte mitt fel att jag är bannad i 10 dagar så jag kräver att ni i alla fall kollar över sakerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss blivit medlem så jag tänkte sälja min baseball samling på torget eftersom min karriär gick inte som jag tänkte så jag postade på blocket. Sen kommer en ambulans med tioåringar och kör över mig på trottoaren de tänkte i alla fall efter och lämna mig på sjukhuset till någon Lars som kostade 165:-. Sedan så blev jag klar och tänkte sälja samlingen min till någon Bob Göransson. Men när jag reser mig upp automatiskt så ramlar jag igenom världen och bryter benen på någon väg under sjukhuset. Jag som är tankspridd tänker inte på OOC och undrar i chatten hur jag skulle ta mig därifrån (definitivt) dumt av mig. Ingen svara på 3 minuter minst så jag logga off för dagen och sedan idag när jag går in är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var både en felaktig ban och jag som gjorde fel. Om det inte var för 10 åringarna i ambulansen som inte kan köra bil och rammade mig så hade detta aldrig hänt. Sedan så tänker jag inte mycket mer och så ramlar jag igenom världen?! liksom det måste ju vara servrarna då som buggade och definitivt den andra anledning som kunde undvikas. Sedan så är det mitt fel att jag bryter mot regeln OOC och den skulden tar jag på mig men detta hade inte hänt om ni som anställer de här personerna på sjukhuset. Sedan så tycker jag 10 dagar är överdrivet i detta typ av scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja verkligen som till exempel inte bryta mot regeln OOC ,men jag tycker också att det sjukt hur ni kan banna personer om ni anställer verkligen personer som inte kan sitt jobb och det kan vara farligt i den branschen. Om detta blir nekat hoppas att ni kan beskriva en förklaring. Servrarna är som dem är så det kan vi liksom inte ändra på eftersom buggar räknas in i gameplayet med så många spelare men detta är verkligen oacceptabelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska aldrig använda mig av Twitter om jag undrar något och gå direkt in på dc i typ chatt kanalen eller något annat. Hoppas ni ändrar ert beslut eller i alla fall förkortar bannen men om ni tar bort den hade det vart bäst för jag spelar bara på denna server.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka