mongobosse
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198040665549/
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Karlsson
Vad är ditt discord namn? rufio#1098
Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 1998
Berätta om din karaktär. Business-woman mitt i karriären. Hänger mycket med min pojkvän, cruisar och festar loss. Vill ha chefsjobb på bank eller liknande så småningom. Gillar kampsport och capoeira.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har lite vänner som sysslar med RP och vill testa själv. Även intresserad av lite flykt från verkligheten. Kommer bidra med en realistisk och intressant karaktär som ingen annan i spelet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det här här mina vänner spelar.
Hur hittade du Unive? Vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla en intressant karaktär och vara delaktig i RP-scenarion med andra deltagare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Komma in i RP-världen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Karlsson
Vad är ditt discord namn? rufio#1098
Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 1998
Berätta om din karaktär. Business-woman mitt i karriären. Hänger mycket med min pojkvän, cruisar och festar loss. Vill ha chefsjobb på bank eller liknande så småningom. Gillar kampsport och capoeira.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har lite vänner som sysslar med RP och vill testa själv. Även intresserad av lite flykt från verkligheten. Kommer bidra med en realistisk och intressant karaktär som ingen annan i spelet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det här här mina vänner spelar.
Hur hittade du Unive? Vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla en intressant karaktär och vara delaktig i RP-scenarion med andra deltagare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Komma in i RP-världen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej